Nadzieje na wielkie wykorzystanie transportowe Odry i port w Kędzierzynie-Koźlu coraz bardziej mgliste

Artykuł  Grzegorza Rzeczkowskiego w Magazynie Świątecznym „Wyborczej” z niedzieli 27.10.2019 r.
„To miał być największy port rzeczny w naszej części Europy. Ale inwestycję za kilkaset milionów bez słowa zablokowały służby i PKP „Reaktywacja portów rzecznych była w 2015 r. jednym z postulatów PiS, który po wyborach wskrzesił Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. W marcu 2017 r. prezydent Andrzej Duda uroczyście ratyfikował europejskie porozumienie o głównych śródlądowych drogach wodnych o znaczeniu międzynarodowym (AGN). Kędzierzyn-Koźle znalazł się na liście portów żeglugi śródlądowej objętych tym porozumieniem.”
Ale najwyraźniej nie chodzi tu o inwestycje a o obietnice! Czytaj klikając w obrazek lub w link  tutaj:  niedziela 27 

niedziela 27-1 tekat kedzierzyn port bis

 

 

 


Opublikowano

w

,

przez